هستی گلِ باباهستی گلِ بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

هستی گل مامانی و بابایی

پاییز .... فصل آمدن تو

1393/7/1 1:37
نویسنده : مامانی
565 بازدید
اشتراک گذاری

نه بهار با هیچ اردیبهشتی

نه تابستان با هیچ شهریوری

و نه زمستان با هیچ اسفندی

اندازه پاییز به مذاق خیابانها خوش نمی آید

پاییز مهری دارد که بر دل هر خیابان می نشیند

پاییز  "تو" را با خود آورد .....

پاییز زیبا و عروس فصل هاست
برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست
خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست
هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست . . .

قصه هات همیشه رنگی عشقم این فصل فصل توست

فصلت مبارک

 

***

 

گوش دلم را که به آهنگ دلنشین صدایت می سپارم
موجی از شوق در بند بند وجودم به رقص می آید...
بودنت را آرامشی است
به لطافت گلبرگ های نیلوفر...
تو ای چشم و چراغ دل بی تابم
بودنت را سپاس....

 

 

 

پی نوشت:

روز تولدت ک نزدیک میشه دلم بی تابه - خوشگله مامان تو پاییز رو واس مامان بهاری کردی . البته من زیادم از پاییز دله خوشی ندارم یادمه بچه ک بودم پاییز میومد مامانم غمش میگرفت الان ک مامان شدم فهمیدم چرا!!!!  بخاطر ویروس های آزار دهنده و سرما خوردگی ها !!! سکوت عزیزم دوشبه ک بدجوری شبا سرفه میکنی غمگینغمگین امروز بردمت دکتر گف گلوت یکم ملتهبه گریه بمیرم واست خودت تنهایی نشستی روی صندلی معاینه ... اول مث پرنسس ها یکم دامنت رو مرتب کردی و روی زانو هات کشیدی  بعد دستهات رو بهم پیوسته کردی و گذاشتی رو دامنت ..... خانم دکتر گف چی شده ؟؟ یه دستت رو بردی بالا و شروع کردی به توضیح : خانم دکتر ... من یکم سرفه میکنم بعدشم گلوم درد  میکنه!!!  لطفا آمپول نزن !! خانوم دکتر خندش گرفته بود گف اگ همکاری کنی و داروهات رو بخوری آمپول نمیدم . شمام گفتی قبوله سکوت

آخی بمیرم واست. غمگین...... خداکنه  که زودی خوب بشی .

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانیش و سیدمحمد
2 مهر 93 22:24
هستی جون تولدت پیشاپیش مبارک
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووون که به وبلاگم سرزدی ممنووووون
یاسمن
3 مهر 93 23:52
الهییییی نازی هستی جونی ان شالله که زودتر خوب بشی. تولدت هم پیشاپیش مبارک
مامانی
پاسخ
مرسی یاسی جونی بووس دختر گلت
مامانه آنیتا
4 مهر 93 1:58
هستی جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم تووووووووووووولدت مبارک الهی که 120 ساله شی