هستی گلِ باباهستی گلِ بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هستی گل مامانی و بابایی

بهترینم تولدت مبارک

1393/7/4 11:58
نویسنده : مامانی
661 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

تولدت مبارک

 

40     0258

 

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

31   67     72      78

قلبم مالامال از عشق تو و عشق خالقت شده .... عزیزه دلم همچین روزی قدم به دنیای من گذاشتی و پاییزم رو بهاری کردی . خانومم همیشه در پناه خدا سربلند و پیروز و سالم باشی . خدایا این دعای یه مادر با یه دله شکسته س  و بی شک حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند ....... اینطور نیس خدای  مهربونم ؟؟؟!!!  پس هوامونو داشته باش...........

 

خانوم کوچولوی من . تو دختر خیلی خوش شانسی هستی . حدودا دو ساعت دیگه باباجون و مامان جون میان دنبالمون تا بریم مشهد. دقیقا روزه تولدت . همین رو به فال نیک میگیریم و  آقا امام رضا (ع) رو واسطه میگیرم تا از خدا بهترین ها رو واسمون  بخواد.

زیاد وقت ندارم عزیزم . سعی میکنم خاطراتمون رو ثبت کنم تا شما راحت تر اونا رو به خاطر بیاری . عزیزم 4 سالگیت مبارک مامانی...........

دانلود/ آماده ام ای شاه پناهم بده

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان پریسا
11 مهر 93 23:36
مبارک، مبارک تولدش مبارک زیارتتون هم قبول التماس دعا
مامانی
پاسخ
ممنونم مامان پریساجون 2 سالگی نی نی های خوشگلت هم مبارک ..... مرسی سرزدی
بیتا
20 آبان 93 23:16
زیارت قبول
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم که سر زدی . قسمت اونایی که دلشون میتپه