هستی گلِ باباهستی گلِ بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

هستی گل مامانی و بابایی

شاهزاده خانم !

1394/4/14 0:27
نویسنده : مامانی
765 بازدید
اشتراک گذاری

خانم کوچولوی من که یکم بزرگ شدههههههه

این روزها حرفهایی ازت میشنوم که باعث میشه بی اختیار زمزمه کنم : دخترم بزرگ شده!!

بله در آستانه 5 سالگیت به وضوح شاهد رشد عقل و قوه تشخیصت هستم. زمانی که مثل یه آدم بزرگ اعلام نظر می کنی: مامان به نظرم کار اون بچه اصلن خوب نبود. نظرت چیه؟؟

و من یک لحظه فراموش می کنم که کسی که منو مخاطب قرار داده یه بچه 4/5 ساله س!!

چند وقت پیش میگفتی مامان من بزرگ میشم خانوم میشم؟ (خانم یعنی زنی که صاحب همسر و بچه س) گفتم خب اره. بعد گفتی : میخام زیاد بچه داشته باشم!! گفتم : عالیه!! بعد رفتی تو فکر و گفتی ولی نمیخام شما و بابا پیر بشین. دوست ندارمممم و بعد اینجوریگریه !!  خندم گرفته بود... خب مجبور نبودی به آینده ی به این دور و درازی فکر کنی....!!

عاشق دامن های بلند هستی که یکم روی زمین کشیده بشه. زمانی که دیدم هیچکدوم از لباسهات و حتی لباسهایی که تو بازار هستن راضیت نمی کنن پارچه خریدم و از خواهرم خواستم برات یه دامن بدوزه که (( تو  زمین باشه )) یعنی اونقد بلند باشه که رو زمین کشیده بشه.... هی وای من روزهایی رو میگذرونم ... صبح که از خواب پامیشم میبینم که شاهزاده خانم دامن رو پوشیدی و مشغوله برگزاری جشن عروسی و تولد هستی ... بنازم به این اراده قوی . خداروشکر هرروز توی خونه ما تولد و عروسیههههه ....

 

پسندها (11)

نظرات (5)

الهه
18 تیر 94 14:15
وای که من عاشق همین کاراشم.کشته ما رو دیگه.با خوندن این پست دلمون واسش تنگ شد.هستی خانم یه دختره به تمام معناست.دامنش رو نگه دار شاید لازم شد ازت قرض بگیرم.ما هم دختر داریم دیگه.
مامانی
پاسخ
خب اره کاراش جالبه ولی یکم شدتش زیاده ای جووونم کیمیا رو فرض کن که عشقه دامن تو زمین باشه چشم رو هم بزاری میاد اون روز
مامان پرنیا
23 تیر 94 18:17
ماشاالله به این گل دختر
مامانی
پاسخ
مرسی گلم ممنونم از بازدیدت عزیزم
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 2:54
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم وبلاگت عالیه عزیزم بازم مثل همیشه مزاحمت شدم که بگم آپــــــــــــــــم دوست داشتی بیا و برام نظر بده عزیزم منتظرت هستم عزیزم
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 19:27
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري
مامانی
پاسخ
ممنونم - مرسی سر زدی
مامان آنیسا
17 شهریور 94 7:34
واقعا بچه های این دوره زمونه خیلی بزرگتر از سنشون رفتار میکنن و حرف میزنن یه وقتایی آدم سن و سالشونو فراموش میکنه چه جالب منم وقتی بچه بودم عاشق دامن بودم [ماچ
مامانی
پاسخ
دقیقا همینطوره دوست عزیزم چه جالب که شمام دامن دوسداشتی ولی من اصن اینطور نبودم ممنونم به وبلاگ دخترم سر زدی عشقم